В важкі часи нестачі електроенергії на допомогу приходять електричні генератори!
Оливи для генераторів!
В важкі часи нестачі електроенергії на допомогу приходять електричні генератори.
В цілому їх можна класифікувати за потужністю, паливом , системою охолодження.
Зрозуміло, що ці класифікації залежать в тому числі і від типу та потужності двигуна, а відповідно і моторні оливи для таких двигунів суттєво відрізняються.
Розберемося з основними відмінностями.
В’язкість.
Дуже важливий показник який визначає властивості масляної плівки на деталях двигуна в процесі його роботи.
Часто в інструкціях зазначається один тип в’язкості: В невеликих генераторах це 10W30 , в великих 15W40. Але це не догма. Правильно підібрана в’язкість залежить в першу чергу від температури навколишнього середовища в момент запуску двигуна генератора, та його роботи. Тобто варіанти 5W30, 10W40, 5W40 та навіть 5W50, 10W50 в деяких випадках можуть бути найбільш придатними для конкретних умов експлуатації та стану двигуна.
Нижче розберемо самі розповсюдженні питання, які допоможуть Вам правильно обрати оливу!
- Причини заливання мастила в двигун.
Оскільки деталі двигуна виготовлені з металевих матеріалів, тертя без змащення між металом і металом може легко пошкодити деталі, і пошкодження є незворотним і не може бути відновлено; Тому необхідно покладатися на моторне масло для
– формування масляної плівки на деталях для змащування та захисту таких деталей,
– зменшення тертя між рухомими частинами двигуна,
– забезпечення гнучкої роботи двигуна та підвищення ефективності його роботи.
Моторна олива виконує шість основних функцій, а саме:
– змащення та зменшення зносу,
– очищення та диспергування,
– охолодження,
– ущільнення та запобігання витокам,
– запобігання корозії
– амортизація критичних навантажень.
1. Змащування та антифрикційне покриття: шар масляної плівки утворюється на частинах двигуна за для зменшення тертя під час роботи деталей.
2. Очищення та диспергування: якісне моторне масло може змивати бруд з поверхні деталей, поглинати дрібне металеве сміття в двигуні та переносити його чи в фільтр, чи в піддон картеру двигуна.
3. Охолодження: висока температура присутня під час роботи двигуна. Коли моторне масло досягає робочого стану, воно буде поглинати тепло, відводити тепло, а допоміжні частини двигуна будуть розсіювати тепло в зовнішнє середовище;
4. Герметизація: це означає, що ущільнювальне масляне кільце запобігає потраплянню відпрацьованих газів після згоряння в картер двигуна;
5. Захист від іржі та корозії: якісне моторне масло може прилипати до поверхні деталей, щоб запобігти контакту повітря, кислотних речовин і шкідливих газів з деталями, щоб запобігти пошкодженню деталей атмосферою та водою та захистити двигун.
6. Амортизація: коли тиск у циліндрі двигуна збільшується, навантаження на поршень, поршневе кільце, шатун і підшипник колінчастого валу миттєво стає дуже великим. Це навантаження передається і частково амортизується оливою в підшипниках
- Чому інтервал першої заміни моторного масла повинен бути менше 20 робочих годин?
– Хоча генератори зазвичай перевіряються при виході з заводу, ви повинні знати, що двигун складається з багатьох частин. Між цими частинами може бути контакт і тертя. Коефіцієнт тертя зазвичай буде зменшуватися зі збільшенням терміну служби двигуна, а це означає, що коефіцієнт тертя двигуна, який ви щойно придбали, досить високий!
– По-друге, через виробничі помилки та помилки складання, тертя є особливо помітним у силовому агрегаті абсолютно нового двигуна, металева стружка, що утворюється в процесі тертя, накопичується в двигуні протягом тривалого часу, що не тільки збільшить коефіцієнт тертя, але й , але також впливає на змащувальний ефект моторного масла, коли металева стружка змішується з моторним маслом, викликаючи вторинне пошкодження; У той же час масло, змішане з брудом, прискорить утворення шламу під дією високої температури і тиску, що серйозно вплине на роботу двигуна.
- Що означають цифри в’язкості масла?
Ви коли-небудь порожньо дивилися на стіну з моторним маслом у магазині, гадаючи, що означають усі ці цифри та літери? SAE 5W-30, 15W-40, 10W – що це означає? Числа, які ви бачите на своєму моторному маслі, можуть варіюватися від 0 до 60 і визначаються під час лабораторних тестів Товариством автомобільних інженерів (SAE). Ці цифри вказують на в’язкість або густоту, причому найменші цифри представляють найтоншу, а отже, найбільш в’язку олію. Крім того, «W» означає «Зима» і означає оливу, яка зберігає в’язкість навіть за низьких температур.
Ці цифри вказують на в’язкість або густоту, причому найменші цифри представляють найтоншу, а отже, найбільш в’язку олію. Крім того, «W» означає «Зима» і означає оливу, яка зберігає в’язкість навіть за низьких зимових температур. Потреба в різних сортах масла стає очевидною, коли змінюється погода, тому що температура має різкий вплив на в’язкість масла.
Наприклад, SAE 40 масло може бути ідеальним для тривалої поїздки влітку, коли двигун теплий в момент запуску, але воно перетворюється в холодець взимку. З іншого боку, SAE 5 масло може працювати найкраще в дуже холодну зиму, коли температура критично низька, але забезпечує дуже погане змащення після нагрівання.
Через це більшість моторних олив на сьогоднішньому ринку всесезонними оливами, тобто вони виготовлені з різних сортів оливи та мають спільні характеристики як густої, так і рідкої оливи. Наприклад, олива 5W-30 матиме в’язкість SAE 5W за низьких температур, але працюватиме так само добре, як SAE 30 олива, коли двигун нагрівається. Якщо ви не впевнені, який сорт моторного масла використовувати, зверніться до посібника користувача. Більшість виробників рекомендують
приблизно 10W-30, але є обставини, які можуть вимагати інших типів марок. Наприклад:
– Старі автомобілі. У міру старіння двигунів їх частини часто зношуються одна одною. Як наслідок, між частинами двигуна з пробігом 200000км може бути більші відстані між деталями, ніж у двигуні абсолютно нового автомобіля. Для старих автомобілів подумайте про більшу в’язкість масла, щоб допомогти заповнити цей додатковий простір.
– Дуже низькі температури. Якщо ви часто здійснюєте короткі поїздки та живете в дуже холодному кліматі, подумайте про більш рідке масло під час запуску, воно може швидко пройти через двигун при низькій температурі, захищаючи його частини з моменту запуску. Тобто олива SAE 5W-30 вирішить цю проблему.
– Теплове перенавантаження двигуна. При високих обертах постійної інтенсивної роботи двигуна створюється підвищена кількість тепла , що впливає на оливу і робить її більш рідкою в цей час. Тобто, якщо двигун працює під критичними навантаженнями особливо в теплу пору року має сенс збільшити в’язкість масла до стандарту 10W-40, а інколи і до 10W-50.
- Чому треба вчасно міняти моторне масло в двигуні генератора?
Під час роботи двигуна властивості масла змінюються. Вплив температури, вологи, частинок пилу в повітрі приводить до того , що практично всі важливі характеристика масла погіршуються. Швидкість таких змін залежить , як від кількості масла в двигуні, так і від його конструкції. Виробник враховує стандартну швидкість старіння оливи і відповідно рекомендує час через який її треба міняти. Треба розуміти, що зміна властивостей оливи не проходить одномоментно, це процес
розтягнутий в часі. Але треба намагатися міняти оливу через зазначений інтервал роботи. Це зменшить вірогідність небажаних наслідків.
Для отримання додаткової інформації про цей товар зв’яжіться з нашим відділом продажу за телефоном (044) 536-27-13.